آذین کالا

فروشگاه اینترنتی آذین کالا

آذین کالا

فروشگاه اینترنتی آذین کالا

دستگاه غذاساز همه کاره پالسون

دستگاه غذاساز همه کاره پالسون

تولید کننده Palson

مدل Bake Pro

منتشر شد: 2017

ظرفیت: 1.00 کیلوگرم

ابعاد: 31 x 25 x 25 سانتیمتر

قدرت: 800 وات

برنامه ها: 12

 

قیمت : 190,000  تومان
خرید پستی

غذا ساز پالسون Palson مدل Bake Pro یک دستگاه غذا ساز فوق حرفه ای خانگی می باشد، به جرأت می توان گفت غذا ساز پالسون قادر است مواد اولیه هر غذایی را آماده کند، این غذا ساز موتوری بسیار بسیار قدرتمند دارد که این قدرت زیاد سبب میشود سرعت و قدرت چرخشی بالایی داشته باشد که قابلیت تعیین سرعت دستگاه نسبت به حالت های مختلف وجود دارد. جنس این غذا ساز از آلومینیوم بسیار مستحکم و برش خورده است که زیبایی خاصی به این دستگاه بخشیده است و همچنین دیر کثیف شده و به راحتی تمیز می شود…

   

 

+ با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به وجود امدن دستگاه هایی مثل غذا ساز، آسیاب، خرد کن، هم زدن و… تحول بزرگی در آشپزی و غذای بشر به وجود آمد… با گذشت زمان دستگاه های همه کاره غذا ساز هم پا به عرضه تولید گذاشتند و این دستگاه ها هم روانه بازار شدن، تا ما با آرامش و دقت بیشتری غذای خود را در سریعترین زمان ممکن آماده کنیم.

 

 

+ دستگاه غذا ساز پالسون Palson Bake Pro با ظرفیت بالا می تواند مواد اولیه آشپزی شما را برای تعداد نفرات زیادی آماده کند و شما فقط کار طبخ آن را انجام دهید. این دستگاه طوری طراحی شده است که تا زمانی که ظرف غذا ساز به درستی در جای خود قرار نگیرد درب دستگاه بسته نخواهد شد و دستگاه هم کار نخواهد کرد تا خطری برای استفاده کننده دستگاه ایجاد نشود.

همچنین این غذا ساز یک آبمیوه گیری همه کاره هست که میتواند آب مرکبات و حتی آب هر نوع میوه ای را بگیرد…

 

قیمت این محصول 190000 تومان



قیمت : 190,000  تومان
خرید پستی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.